DailyDialogues Blog

< Terug

SPAR CAMPAGNE ‘VUL JE MANDJE’

Om meer interactie met de SPAR doelgroep te creëren en de doelgroep op een leuke interactieve manier te bereiken, zijn wij voor SPAR Nederland de campagne ‘Vul je SPAR mandje’ gestart.

Het spel ‘Vul je SPAR mandje’ is door daily dialogues ontwikkeld. Door het vangen van SPAR producten met het SPAR winkelmandje kon je punten verdienen. Om het spel iets ingewikkelder te maken kreeg je minpunten bij het laten vallen van SPAR producten naast het winkelmandje. Door 3x een artikel te vangen dat niet door SPAR wordt verkocht, was het direct game over. Bij het behalen van voldoende punten maakte je kans op 10x een SPAR boodschappentas t.w.v. €50!

Door het inzetten van advertentiecampagnes waarmee wij traffic genereerden naar de website van vuljesparmandje.nl, hebben wij ervoor gezorgd dat wij 67.3849 personen hebben bereikt. Daarvan hebben 24.985 personen de website bezocht en 21.624 personen het spel gespeeld.