DailyDialogues Blog

< Terug

NIEUW WERK: DE REMIA SUMMER FOOD CHALLENGE

Deze zomer strijden Bas van Eck (Foodtruck kok en eigenaar van Hungry Jeck) en Ruby Hitzert (van Yes! Catering) tegen elkaar in de Remia Summer Food Challenge. Zij werden uitgedaagd voor de ultieme strijd: wie maakt de lekkerste BBQ-gerechten?

In vier verschillende video’s zien we de twee koks tegen elkaar battelen waarin ze een voorgerecht, bijgerecht, hoofdgerecht en nagerecht maken. Wekelijks krijgen de fans via social media een nieuwe video voorgeschoteld, waarbij het steeds de vraag is: Wie gaat de battle winnen?

Bekijk hier de introductie van de challenge:

Ook werden er een 4-tal how-to video’s gemaakt om de fans te inspireren om heerlijke zomerse gerechten te maken.

DailyDialogues ontwikkelde de Summer Food Campagne om het merkgevoel van Remia meer uit te dragen. De afgelopen jaren heeft de branding van Remia via social media vooral op productniveau plaatsgevonden. Omdat Remia inmiddels tal van producten heeft die heel anders zijn qua stijl en uitstraling ontbrak het centrale ‘merkgevoel’. Om hier verandering in te brengen is de Summer Food Campagne ontwikkeld. De diverse producten vormen hiervoor de basis, maar worden gecommuniceerd vanuit een centraal merkperspectief.

Met deze campagne heeft Remia ook een start gemaakt op Instagram.