DailyDialogues Blog

< Terug

SOCIAL MEDIA CONTENT: VAN KWANTITEIT NAAR KWALITEIT

Content op sociale media blijft veranderen!

Sociale media beginnen meer en meer een volwassen onderdeel te worden in de marketing- en communicatiestrategie van Nederlandse bedrijven. Sterker nog, velen hebben het niet eens meer over sociale media, maar eerder over ‘contentmarketing’, ‘native advertising’ en ‘engagement’. De sociale media kanalen vormen een middel om in contact te staan met klanten en personen uit de doelgroep.

Geen enkel ander kanaal biedt organisaties de kans om zo gericht met doelgroepen te praten. Sociale media marketing is dus continu in ontwikkeling. En dat zorgt er voor dat ook de content op sociale media blijft veranderen.

Waar voorheen het behalen van zoveel mogelijk likes en reacties de trend was, alsmede het plaatsen van zeer regelmatige content, zien we binnen DailyDialogues een steeds sterkere groei van kwalitatieve content. Kortom, we gaan van kwantiteit naar kwaliteit. Ook voor jouw organisatie heeft dat zonder twijfel gevolgen.

Wil je meer weten over de shift van kwantiteit naar kwaliteit? We schreven hierover een artikel opMarketingonline.nl.